WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di l'aria à a porta
banenr88

NEWS

Malasia è Indonesiasò per entre in Ramadan u 23 di marzu, chì durà circa un mese.Duranti lu piriudu, servizii tempu cum'èsdoganamento localeètrasportusarà relativamenteallargata, per piacè esse infurmatu.

Andemu à sapè qualcosa di u Ramadan

I primi regulamenti ufficiali di l'Islam nantu à u Ramadan cuminciaru in u 623 dC.Questu hè scrittu in e Sezioni 183, 184, 185 è 187 di u secondu capitulu di u Coran.

U Messenger di Allah Muhammad hà dettu ancu: "U mese di Ramadan hè u mese di Allah, è hè più caru di qualsiasi altru mese di l'annu".
U principiu è a fine di u Ramadan sò basati nantu à l'apparizione di a luna crescente.L'imam fighja u celu da u minaretu di a moschea.S'ellu vede a luna crescente, u Ramadan hà da principià.
Perchè u tempu per vede a luna crescente hè diversu, u tempu per entra in Ramadan ùn hè micca esattamente u listessu in i diversi paesi islamici.À u listessu tempu, perchè u calendariu islamicu hà circa 355 ghjorni à l'annu, chì hè circa 10 ghjorni diffirenti di u calendariu gregorianu, u Ramadan ùn hà micca un tempu fissu in u calendariu gregorianu.
Duranti u Ramadan, ogni ghjornu da u principiu di l'est à u tramontu, i musulmani adulti devenu rigurosamente fast, eccettu per i malati, i viaghjatori, i zitelli, e donne incinte, e donne chì allattanu, puerpera, e donne menstruate è i suldati di cummattimentu.Ùn manghja micca o beie, ùn fume micca, ùn avete micca sessu, etc.

A ghjente ùn manghjarà micca finu à chì u sole hè tramontatu, è dopu o intrattenenu o visitanu i parenti è l'amichi, cum'è a celebrazione di l'annu novu.

Per più di un miliardo di musulmani in u mondu, Ramadan hè u mese più santu di l'annu.Duranti u Ramadan, i musulmani sprimenu l'autosacrificiu astenendu da manghjà è beie da l'alba à u tramontu.Duranti stu periodu, i musulmani digiunanu, preganu è leghje u Coran.

Senghor Logisticshà una ricca sperienza di trasportu in l'impurtazione è l'esportazione da a Cina à l'Asia Sudueste, cusì in casu di e vacanze sopra è altre situazioni, predicheremu è ricurdaremu à i clienti di novità pertinenti in anticipu, per chì i clienti ponu fà un pianu di spedizione.Inoltre, avemu ancu attivamente cuntattate l'agenti lucali per aiutà i clienti cù u prugressu di riceve e merchenzie.Più di 10 anni di sperienza di spedizione, lasciate preoccupate di menu, assicuratevi.


Tempu di post: 21-mar-2023