WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di l'aria à a porta
banenr88

NEWS

A principiu di u mese, Filippine hà dipositu formalmente l'instrumentu di ratificazione di l'Acordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale (RCEP) cù u Sicritariu Generale di l'ASEAN.Sicondu i regulamenti RCEP: l'accordu entre in vigore per Filippine u 2 di ghjugnu, 60 ghjorni dopu a data di depositu di l'instrumentu di ratificazione.Questu marca chì u RCEP hà da esse cumpletu effettu per i 15 paesi membri, è a più grande zona di scambiu di u mondu entrerà in una nova tappa di implementazione cumpleta.

I paesi RCEP senghor logistica

Cum'è a più grande fonte di impurtazioni è u terzu più grande mercatu di esportazione perFilippine, Cina hè u più grande cumpagnu cummerciale di Filippine.Dopu chì RCEP hè entrata ufficialmente in vigore per e Filippine, hà avutu un impattu considerableu in Cina in tutti l'aspetti.

In u campu di u cummerciu di merchenzie: In basa di l'Area di Liberu Cummerciu Cina-ASEAN, Filippine hà aghjustatu u trattamentu di tariffu zero à l'automobile è e parti di u mo paese, alcuni prudutti di plastica, tessili è vestiti, è aria condizionata è lavatrici. .Dopu un certu periodu di transizione, i tariffi nantu à i prudutti sopra citati saranu gradualmente ridotti da 3% à 0% à zero tariffi.

In u campu di i servizii è l'investimentu: Filippine s'hè impegnata à apre u mercatu à più di 100 settori di serviziu, aprendu significativamente.trasportu marittimuètrasportu aereuservizii.

In i campi di cumerciu, telecomunicazioni, distribuzione, finanza, agricultura è manifattura: l'imprese straniere sò ancu datu impegni d'accessu più definiti, chì furnisceranu cundizioni più libere è convenienti per l'imprese cinesi per espansione u scambiu di cummerciu è d'investimentu cù Filippine.

RCEP filippine senghor logistics

A piena entrata in vigore di RCEP aiuterà à espansione a scala di u cummerciu è l'investimentu trà a Cina è i paesi membri di RCEP, ùn solu risponde à i bisogni di espansione è aghjurnamentu di u cunsumu domesticu, ma ancu di cunsulidà è rinfurzà a catena di supply chain industriale regiunale, è pò prumove. a prosperità à longu andà è u sviluppu di l'ecunumia glubale.

Senghor Logisticshè assai felice di vede una bona nutizia.A cumunicazione trà i membri di RCEP hè diventata più vicina è i scambii cummerciale sò diventati più frequenti.U serviziu one-stop di a nostra cumpagniaAsia sud-estpò risolve i prublemi di trasportu per i clienti è dà à i clienti una sperienza perfetta.

Da Guangzhou, Yiwu è Shenzhen à Filippine, Tailanda,Malesia, Singapore, Myanmar, Vietnam, Indonesia è altri paesi è regioni, doppiu sdoganamentu di e linee di trasportu marittimi è terrestri, consegna diretta à a porta.Organizendu tutte e prucedure per l'esportazione di a Cina, a ricezione, a carica, a dichjarazione doganale è a liberazione, è a consegna, i clienti senza diritti d'importazione ponu ancu fà a so piccula attività.

Vulemu chì più clienti sperimentanu u nostru serviziu, per piacè cuntattateci!


Tempu di post: Apr-18-2023