Ricertamenti, i dogani anu sempre spessu notificatu i casi di dissimulazione dimerchenzie periculoseincapputu. Pò esse vistu chì ci sò sempre assai speditori è spedizionieri chì piglianu a chance, è piglianu risichi elevati per fà prufitti.
Ricertamenti, a dogana hà emessu una notificazione chì trè lotti consecutivi difalsi è dissimulati fuochi d'artificiu è petardi esportati illegale sò stati sequestrati, totalizendu 4,160 cuntainer cù un pesu tutale di 72,96 tunnellate. Questi pirotecni è petardi ammucciati in cuntenituri ordinali sò cum'è un"bomba senza tempu". Ci hè un grande risicu di sicurità.
Hè infurmatu chì Shekou Customs hà pigliatu successivamente trè lotte di fuochi d'artificiu "non signalati" in u canali di trasportu d'esportazione. Nisuna di e merchenzie telegrafiate da l'impresa hè stata esportata, ma i beni attuali eranu tutti i fuochi d'artificiu è petardi, cù un totale di 4160 cuntainer è un pesu tutale di 72,96 tunnellate. Dopu l'identificazione, i pirochi è i petardi appartenenuClasse 1 merchenzie periculose (esplosivi). Attualmente, e merchenzie sò state trasferite in un magazzinu in Liuyang sottu a tutela di a dogana, in attesa di un ulteriore prucessu da u dipartimentu di dispusizione doganale.
Ricordu doganali:Fuochi d'artificiu è petardi appartenenu à a Classe 1 di merchenzie periculose (esplosivi), chì deve esse esportatu attraversu porti specifichi, è devenu esse conformi à e regule naziunali pertinenti nantu à u trasportu è u almacenamentu di merchenzie periculose inflammabili è splusive. I dogani sferiscenu severamente l'esportazione illegale di merchenzie periculose cum'è pirotecnia è petardi.
Inoltre, i dogani anu ancu infurmatu chì anu pigliatu 8 tunnellate di merchenzie periculose, chì sòbatterie chì sò "micca signalati se implicati in periculu". È 875 kg diparaquat chimicu periculosuincapputu.
Ricertamenti, quandu l'ufficiali doganali di Shekou Customs affiliati à Shenzhen Customs anu inspeccionatu un batch di merchenzie esportate in forma di e-commerce transfrontaliero B2B esportazione diretta, è u Telex Release era "filtru, piastra d'onda", etc., anu truvatu. 8 tunnellate di batterie chì ùn anu micca statu dichjaratu à a dogana. U numeru di merchenzie periculosi di l'ONU hè UN2800, chì appartene àClasse 8 di merchenzie periculose. Attualmente, stu lotu di merchenzie hè statu trasferitu à u dipartimentu di dispusizione doganale per più trasfurmazioni.
Quandu anu inspeccionatu un lotto di merchenzie d'esportazione in u portu di Qingshuihe, l'ufficiali doganali di Mengding Customs affiliati à Kunming Customs anu truvatu 35 barili di barili blu non dichiarati di liquidu micca identificatu, per un totale di 875 kilogrammi. Dopu l'identificazione, stu batch di "liquidu scunnisciutu" hè paraquat, chì appartene à i sustanzi chimichi periculosi listati in u "Catalogue of Chemicals Hazardous".
A causa di a scuperta cuntinua di l'occultamentu di e merchenzie periculose è i misreporting in l'ultimi mesi, i principali cumpagnie di trasportu anu publicatu annunzii per reiterà u rinfurzamentu di a gestione di l'occultamentu di carichi / mancanti / misdeclaration, ecc.A più alta penalità di a cumpagnia di spedizione hè di 30 000 USD/container!Per i dettagli, cunsultate a cumpagnia di spedizione pertinente.
Recentemente,Matsonhà publicatu un avvisu chì u cliente hè statu tagliatu i spazii per dissimulà i prudutti vivi. A cumpagnia d'ispezione di terza parte affidata da Matson hà truvatu un altru magazzinu illegale chì ignorava i regulamenti è e misure di punizioni. Per a parte contraente implicata in a violazione di i regulamenti,a penalità currispundente di taglià u spaziu di trasportu hè stata imposta, è a parte cuntratante affruntà un cuntrollu intensivu di un mese..
In l'ultimi anni, sottu strette investigazioni marittime da e dogane è ammende pesanti imposte à e cumpagnie di navigazione, i porti maiò anu sempre spessu sequestratu merchenzie periculose è occulte casi maiò, è parechje persone rispunsevuli pertinenti sò state pigliate misure coercitive criminali. Una volta chì l'esportazione illegale di fuochi d'artificiu è petardi hè stata sequestrata, l'imprese implicate ùn sò micca solu affruntate perdite ecunomiche, ma in i casi gravi anu da esse rispunsabilità penali currispondenti secondu a lege, è implicanu spedizionieri è cumpagnie di dichjarazione doganale.
Ùn hè micca chì e merchenzie periculose ùn ponu esse esportate, è avemu arrangiatu uni pochi. Palette di ombretti, rossetti, smalti per unghie, altricusmetichi, è ancu pirotecnia in u testu, etc., finu à chì i ducumenti sò cumpleti è a dichjarazione hè formale, ùn ci hè micca prublema.
L'ocultamentu di e merchenzie hè un grande risicu per a sicurità, è ci sò parechje nutizie annantu à l'esplosioni in i cuntenituri è i porti causati da l'occultamentu di merchenzie periculose. Dunque,avemu sempre ricurdatu à i clienti di dichjarà à a dogana in cunfurmità cù i canali formali, i documenti formali è i regulamenti.Ancu s'è i prucedure è i passi richiesti sò cumplicati, questu ùn hè micca solu rispunsevuli di u cliente, ma ancu a nostra obbligazione cum'è spedizioniere.
Senghor Logistics vole ricurdà chì in u 2023, i dogani anu enfatizatu u lanciamentu di "Azione Speciale per Combatte l'Importazione è l'Esportazione False è Occulte di Merchandise Periculi". I dogani, l'affari marittimi, e cumpagnie di navigazione, etc. anu investigatu strettamente l'occultamentu di merchenzie periculose è altri cumpurtamenti !Allora per piacè ùn ammuccià micca i beni!Avanzate per sapè.
Tempu di Postu: Aug-09-2023