U cummerciu glubale hè statu sottumessu in u sicondu trimestre, cumpensu da a debule cuntinua in l'America di u Nordu è l'Europa, postu chì a ripresa post-pandemica di a Cina hè stata più lenta di l'attesa, i media stranieri anu riportatu.
Nantu à una basa di staggione, i volumi di cummerciu per u ferraghju-aprile 2023 ùn eranu micca più altu ch'è i volumi di u cummerciu per settembre-nuvembre 2021 17 mesi prima.
Sicondu i dati di l'Uffiziu Olandese per l'Analisi di a Pulitica Ecunomica ("World Trade Monitor", CPB, 23 di ghjugnu), i volumi di transazzione sò cascati in trè di i primi quattru mesi di 2023 cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.
A crescita da a Cina è altri mercati emergenti in Asia hè stata (in una misura più minima) compensata da picculi cuntrazzioni da i Stati Uniti è grandi cuntrazzioni da u Giappone, a UE è soprattuttu u Regnu Unitu.
Da ferraghju à aprile,Gran BretagnaL'esportazioni è l'impurtazioni di u sgiò anu calatu u più veloce, più di u doppiu di l'altri economie maiò.
Cume a Cina esce da u bloccu è l'onda di uscita di a pandemia, i volumi di carichi in Cina anu rimbalzatu, ancu s'ellu ùn hè micca cusì rapidamente cum'è previstu à u principiu di l'annu.
Sicondu u Ministeru di i Trasporti, u trasportu di cuntainer in i porti custieri di a Cinaaumentatuda 4% in i primi quattru mesi di u 2023 paragunatu à u listessu periodu in u 2022.
Trasmissione di u containeru à u Portu diSingapore, unu di i principali centri di trasbordu trà a Cina, u restu di l'Asia orientale èEuropa, hè ancu cresciutu di 3% in i primi cinque mesi di u 2023.
Ma in altrò, i tassi di spedizione sò rimasti più bassi di un annu fà, postu chì a spesa di i cunsumatori si trasfirìu da i beni à i servizii in seguitu à a pandemia.i tassi d'interessu più alti chjappà a spesa di e famiglie è di l'affari nantu à i beni durable.
Per mezu di i primi cinque mesi di u 2023, u throughput à sette di unove maiòPorti di cuntainer di i Stati Uniti(Los Angeles, Long Beach, Oakland, Houston, Charleston, Savannah è Virginia, eccettu Seattle è New York)diminuitu di 16%.
Sicondu l'Associazione Ferroviaria Americana, u numeru di cuntenituri trasportati da i principali ferrovie americani hè cascatu di 10% in i primi quattru mesi di u 2023, assai di elli in strada da è da i porti.
U tunnellu di i camioni hè ancu cascatu menu di 1% cumparatu cù un annu prima, secondu l'Associazione Americana di Camioneria.
À l'aeroportu di Narita in Giappone, i volumi di carichi aerei internaziunali in i primi cinque mesi di u 2023 sò calati di 25% annu à annu.
In i primi cinque mesi di u 2023, i volumi di carichi àAeroportu di Londra Heathrowhè cascatu di 8%, chì hè u livellu più bassu da a pandemia in u 2020 è prima di a crisa finanziaria è a recessione in u 2009.
Alcune spedizioni ponu esse spustate da l'aria à u mare, postu chì i colli di buttiglia di a catena di fornitura facilitanu è i speditori si concentranu nantu à a cuntinzione di i costi, ma a calata di u muvimentu di e materie prime hè evidenti in l'economie avanzate.
A spiegazione più ottimista hè chì i volumi di trasportu si sò stabilizzati dopu un forte calatu in a seconda mità di u 2022, ma ùn ci hè ancu segni di ricuperazione fora di a Cina.
A situazione ecunomica dopu a pandemia hè ovviamente difficiule di cultivà, è noi, cum'è spedizionieri, ci sentimu soprattuttu profondamente. Ma semu sempre pieni di cunfidenza in u cummerciu d'importazione è d'esportazione, lasciate u tempu.
Dopu avè sperimentatu a pandemia, alcune industrie anu gradualmente iniziatu a ricuperazione, è alcuni clienti anu ristabilitu u cuntattu cù noi.Senghor Logisticshè felice di vede tali cambiamenti. Ùn avemu micca firmatu, ma attivamente esploratu risorse megliu. Indipendentemente da s'ellu si tratta di merci tradiziunali onovi industrii energetichi, Pigliemu i bisogni di i clienti cum'è u puntu di partenza è u puntu di vista, ottimisimu i servizii di trasportu, migliurà a qualità è l'efficienza di u serviziu, è cumplettamente currispondenu in ogni ligame.
Tempu di post: 29-ghjugnu-2023